søndag den 22. august 2010

dream dream dream..





Bestlite "BL1"





Da vi flyttet til Århus for over et år siden var jeg i en svart/hvit fase. Nå har jeg fått helt dilla på den hvite/ grå nostalgiske stilen.. Men siden vi bare skal være i Danmark et år til, er det liten vits i å begynne å pusse opp og skifte ut alle møbler..:( Men mr. PIP har hvertfall gitt meg lov til å pusse opp nøyaktig slik som jeg vil ha det når vi flytter hjem igjen!! Inntil da får jeg bare drømme videre.. Her kommer noen av de tingene som jeg virkelig virkelig ønsker meg:        
                                                        
stol fra ILVA
Vitrine skap fra Tine K Home
fuglebur fra Tine K Home
lampe fra Tine K 
spisebord fra LIVING
                                                                 
  
lampen "piccolo" fra Eleanor Home

Eames stoler med treben




























































1 kommentar:

  1. Vakkert! Blir så spennende å se når du pusser opp leiligheten :) GLEDER MEG :D

    SvarSlet