mandag den 23. august 2010

Happylines.no!



En venninne tipset meg i går om denne utrolig søte siden med Wallstickers.
Jeg hadde egentlig en plan om å forstørre et kjærlighetsbrev fra Victor Hugo opp i en stoor plakat, ca 120cm x 180cm, men nå ble jeg jaggu usikker. Etter å ha tittet innom denne siden fikk jeg brått lyst på skrift direkte på veggen! feks som dette: 
Bilde fra happylines.no





bilde fra happylines.no
Jeg klarer virkelig ikke å bestemme meg. Det eneste som er sikkert er at jeg skal ha denne på kjøkkenet mitt: 








Nå ja.. Tusen takk, Janne for tipset:) Nå går resten av uka med til nedpakking av leilighet. Til helgen flytter vi nemlig inn i en gammel, deilig og lys leilighet i København:) Men det er mye som skal være gjort innen den tid! 

Ha en god mandag!!

Frk PIP

1 kommentar: