søndag den 29. august 2010

Velkommen hjem

Da har vi endelig kommet oss på plass i København! Det er jo aldri noe gøy å flytte, men fy så deilig det er når man endelig er ferdig;) litt småting som gjenstår bare!
Mr PIP dro en dag før meg og fikk overrasket meg godt da han nesten hadde gjort ferdig leiligheten;) litt rørt ble jeg da jeg tittet innom kjøkkenet og han hadde hengt opp min søte tavle med denne beskjeden:






Ellers har jeg ikke fått tatt så mange bilder her inne enda, men inngangsdøra mi kan dere ta en titt på;) jeg synes den er utrolig vakker og innbydende:






I morgen blir en spennende dag, for da skal jeg utforske alle sidegatene og forhåpentligvis slippe unna alle turistene ;)

Klem Frk PIP

1 kommentar:

  1. Ååh så sött gjort av Mr Pip, Bea :)!Verkligen fin dörr!

    SvarSlet