torsdag den 16. september 2010

dans dans dans oppå bordet...

Kanskje ikke helt..
I går startet jeg på Zumba, i håp om å bli kvitt alle kiloene som har kommet på besøk det siste året..
En smule nervøs skal jeg innrømme at jeg var, for jeg går ALDRI på sånne ting alene. Men siden jeg nesten er alene i denne storbyen ( takk gud, Marte, for at du valgte å ha praksisen din her!), måtte jeg jo gå alene. Og det angrer jeg ikke på i det hele tatt! Jeg skal innrømme at jeg tenkte at Zumba var en enkel og morsom måte å komme ned i vekt på, men hah, tro du meg, det var slitsomt! Jeg var meldt opp til en quick time, så det var litt ekstra hardt den halvtimen vi holdt på. Det skjønte jeg idag etter å vært på enda en zumba time.. Denne gangen en HEL time:) Men ikke like hardt ( jeg var veldig fornøyd med det)
Jeg har litt for vane for vane med å gi meg med ting (spesielt trening.. kremt..), men denne gangen er jeg fast bestemt på å holde ut! Hvertfall en liten stund til...



Ellers så fikk jeg en veldig hyggelig overaskelse i posten tidligere i uken! En av mine beste venninner har vært så søt og sendt meg en hjemmesnekra gave:) Hun har virkelig et talent for å tegne, og er utrolig kreativ, så jeg synes det var kjempestas å få noe av hennes "verk" . jeg får dessverre ikke vist dere noen bilder enda, for jeg måtte nemlig fikse på noe først, som ligger til tørk nå.. men det kommer:) 
Hun sendte også med et blad som falt godt i smak hos meg:) Jeg hadde aldri hørt om Kare før, men det har jeg diffinitivt nå!! Herlige møbler de har!!




Falt spesielt for dette stuebordet ( beklager bildekvaliteten, men jeg finner fortsatt ikke laderen til kameraet mitt:/)



Utrolig kult!!

 Men nå får jeg komme i gang med middagen! Hjemmelagd pizza står på menyen! Det synes jeg at jeg fortjener, etter to aktive dager:)

God torsdag!

Klem Frk PIP


Ingen kommentarer:

Send en kommentar