torsdag den 9. september 2010

Miniprosjekt

Nåh, etter nesten to uker uten internett og med beskjeden fra Telia om at de tidligst kan få opp nettet den 27.10 (ja, du leste riktig! 27.10), så jeg ingen annen utvei enn å skaffe meg mobilt bredbånd så lenge..
Nå har jeg hvertfall nett og jeg er fornøyd.

Har puslet litt med noen hjerter i tre som jeg kjøpte på Panduro tidligere i sommer. Nå har de ligget i skuffen en stund, så det var på tide at jeg kom igang.

Jeg spurte Mr PIP om han kunne si noen ord han mente passet om oss...








..og dette ble resultatet. Jeg synes egentlig at det ble ganske søtt..

Hjertene henger alle i forskjellige rom, lykke, henger inn til gjesterommet.


              
kos henger fra nøkkelskapet i gangen...


måtte jo selvfølgelig ha med C+B:) man blir vel aldri for gammel til det vel..(?) hehe..
Og var det noe Mr Pip skulle ha å si, så var det at lyst skulle henge på soveromsdøren vår...



Beklager rotet bak der, men leiligheten er litt snudd på hodet om dagen, siden jeg har satt i gang flere prosjekter som dere får se senere!

Jeg har et hjerte til som det står kjærlighet på, men det bildet ville av en eller annen grunn ikke vises... den henger i hvertfall på toalettet, for de som lurte:)

Ellers så ser dere sikkert at layouten er skiftet.. det blir bare midlertidig (les: en good stund), siden jeg  prøver på å få laget min egen header og en litt mer koselig blogg. Meeen, nå er jo ikke jeg en kløpper på photoshop eller egentlig noe som har med data å gjøre, så det kan jo ta sin tid..
Men det er bare å vente i spenning, for det kommer, det kommer!

Ha en god torsdag!

klem Frk PIP

Ingen kommentarer:

Send en kommentar