onsdag den 1. september 2010

Unnskyld..

..for at jeg ikke har fått blogget så mye i det siste, men vi har fortsatt ikke fått opp nettet, så nå sitter jeg på jobb og blogger litt.. men her får jeg ikke lagt inn noen bilder da:/ Men når jeg først får opp nettet har jeg 1 million ting å blogge om:):)
I stedet kan jeg heller fortelle at vi har kommet godt på plass i København.Jeg begynner å se hvordan byen henger sammen. Og til tross for at min sykkel ble stjålet første dagen jeg skulle på jobb ( så jeg selvfølgelig kom for sent) og at jeg allerede har klart å låse meg ute av leiligheten, så har jeg forstått at det er umulig å være sur i denne byen! Jeg har sikkert gått 50 forskjellige veier til og fra jobb allerede, og alle veiene har like mange spennende butikker å titte på! Har også funnet en del småbutikker, som kommer til å koste meg dyrt. Eller.. det har de forsåvidt allerede gjort:) Og til helgen får jeg masse godt besøk så her går dagene unna:)
Håper på å få opp nett så fort som mulig, for jeg har så mye jeg vil vise:)

Ha en herlig onsdag!

klem frk PIP

Ingen kommentarer:

Send en kommentar