mandag den 11. oktober 2010

Høst i stua

Hei og hopp!!

Det var lenge siden, det! En kombinasjon av sykdom og mye besøk har gjort det til at jeg såvidt har hatt tid til å sitte foran pcen i det siste! I tillegg er ikke motivasjonen så stor om dagen, men jeg skal prøve å skjerpe meg!


Her får dere tiite på noen bilder fra høststua vår! Elsker at man kan ta med naturen innendørs. Det gjør noe helt spesielt med rommet!














Fant noen herlige "tre"kubbelys på Lagerhaus i Sverige som passet perfekt på stuebordet!






En herlig høstkrans med høstbær som jeg har pyntet med et kubbelys. Gjør seg utrolig flott på spisebordet vårt!














En liten vase fylt med no slags bær og kongler som jeg "stjal" fra Botanisk hage, pyntet opp med lys.




og til sist, trekurven med ja... lys..



Kort oppsummert så består stua mi av LYS, lys og atter lys.
Det er det beste med årstidene der det er mørkt! Man kan bare "gjemme" seg inne med en stor deilig tekopp og tenne alle lysene og vips så var ikke høsten så ille likevel!

Ha en god mandag!

klem frk PIP

Ingen kommentarer:

Send en kommentar