fredag den 5. november 2010

kjøkkendrømmer..

Til neste år skal vi forhåpentligvis, kjøpe oss noe nytt i Oslo. Og tankene mine om dagen handler mye om hvordan kjøkkenet skal være. Jeg har utrolig lyst til å "bygge" det selv og få litt personlig preg over det. Det aller beste hadde vært om vi fant et sted hvor kjøkkenet måtte byttes ut uansett. Det hadde nok ikke vært like enkelt å rive et kjøkken som var flunkende nytt! Og da ville jeg jo ikke fått drømmekjøkkenet mitt.. For å være helt ærlig klarer jeg ikke helt å bestemme meg for hva som er mitt drømmekjøkken. Det er så utrolig mye fint.. Skal jeg ha fransk landlig inspirert kjøkkken, 
eller moderne industri..?? Klarer ikke å bestemme meg.. Her kommer hvertfall noen bilder på hvordan jeg kunne tenke meg å ha det





















3 ting er hvertfall sikkert! Jeg ønsker meg et SMEG kjøleskap..


en porcelenvask..



og en gasskomfyr



Nå skal jeg sette meg ned og lage en collage tror jeg, slik at jeg får litt oversikt over hva jeg liker. Fårhåpentligvis redder det meg litt:)

God Fredag!!

Klem frk PIP




1 kommentar:

  1. Hvorfor ikke bare gå for "Fransk Industri"? ;) En ting er sikkert, jeg elsker stilen din og jeg kommer til å digge kjøkkenet ditt(deres) og jeg kommer til å sitte mye der med deg og kose meg ;)

    SvarSlet