onsdag den 17. november 2010

Jul hos Granit

I år reiser vi vekk i julen, så det blir svært lite julepynting fra min side. Noe jeg synes er veldig trist siden jeg ELSKER julen!
Men hvis jeg skulle ha pyntet til julen i år ville jeg nok tatt turen innom Granit! Så mye fint!




Men det som mer spennende er, er jo at i år kan jeg få titte litt på julepynt i New York!! Endelig er alt i orden!
Det har vært en del pass stress de siste dagene.. Jeg fikk vite på mandag at passet mitt var for slitt til å komme inn i USA med, så jeg måtte bestille nytt. Jeg ble jo selvfølgelig mega stresset, men nå sitter jeg med passet trygt i hånden og søknaden er på nytt godkjent! STOR TAKK til den norske ambassaden som fikset det til meg på 2 dager. Det er rett og slett imponerende!

Jeg vil også si tuusen takk til Marte, som var å søt å bruke noen timer på bloggen min i går og lagde en ny header:) woho! Jeg ønsket bare noe simpelt noe, og det synes jeg Marte har kart godt:) klapp på skulderen til deg!
Nå gjenstår det bare for meg å pakke litt, trne litt, ta en tur på konsert, og så sette meg på flyet!
Er tilbake om en uke!

klem frk PIP

Ingen kommentarer:

Send en kommentar